cydcvk Kuzum11 ben hiç vermedim canım doktor önermedi bazı bebişlerde meme reddi yapabiliyor tercih meselesi
ketcapli_lahmacun Kuzum11 hangi emziği kullanıyorsunuz? Anne memesine yakın emzikler daha iyi olur hem meme reddi olmaz. Tabii emziriyor musunuz bilmiyorum ama. 🌼
yuksekipek Kuzum11 benimde 1 aylik bebegim dogdu gun verdik emzik ilk cocugumda 2 gun snra verdjm asla almadi🤣
Vuslat23 Bende 10 gınden ıtıbaren verdım 2 aylık memeyı de alıyo hatta çoğu zaman kendı emzıgı ıstemıyo gereksız zamanı bılır gıbı:)) uykuya dalarken bıyere cıkınca ıyı oluyo
Vuslat23 Kuzum11 bıberonda yasanabılır hanı süreklı gelıyo memede daha az akıyo, emzıkte sorun olmz korkma , mamayıda verırsen kaşıkla
Seymen1905 Kuzum11 vala bende 1 haftalık tı sanırım verdim en büyük kurtarıcım 14 aylık oğlum hala emziriyorum arada emmeyi istemiyordu ama emzikten değil atak dönemlerinde istemiyordu sadece ama ben sadece uykuya geçişte veriyorum normalde emmiyor oyle alıştırdım
Mys01-01 Kuzum11 ilkinde verdım hemen cok rahat ettim bunda 41 günlüğüz yine verdım benım bebegım damağı gerı dogdu chıcco aldık dr önerisi ile cok memnunum
Neslhankadagan Emziği nasıl tutturdunuz ben bir türlü beceremedim almıyor kusacakmış gibi oluyor 🤦🏻♀️