Dorukcumunannesi Rmeysa058 2 yasindan once teshis tam konmaz diyorlar ama goturmelisin bence guzel anne bebegini doktora. Cunku yiyip bitirir bu dusunce icini.
gizemss Rmeysa058 Lütfen buralarda değil doktorda arayın çüzümü lütfen götürün hiç bir şey çıkmasa bile içiniz rahatlar.
Meyland Rmeysa058 Anladım canım. Eğer içinde şüphe varsa doktora git zaten. Ama dediğim gibi onun teşhisi 2 yaşından erken olmuyor😥Ama en azından yönlendirme yaparlar. Umarım birşey yoktur🙏🏻
lalelikiz Rmeysa058 durumunuz nedir biz 11 ayligiz goz temais sadece yatarken kuruyo ben ayaktaysam ve seslenjnce bakmiyo ama cingirak muzik sesine bakiyor
yigit_17 lalelikiz ya üstünden çok geçmiş ama lütfen son durumla alakalı bilgi verirseniz sevinirim mervemerve bizim de sizin gibi çünkü durumumuz
iki_prensesannesi Rmeysa058 9 aydan sonraki aşama önemlidir şuan zaten ismine bile yeni alışıyor siz göz teması kurmaya devam edin