Otizmli kardeşim var. Otizm o kadar geniş bir yelpaze ki her otizmli çocuk o kadar farklı ki bilseniz şaşarsınız. Halkımız öğrenmiş konuşmuyorsa göz teması yoksa direk otizm diyor. Ama bir anne olarak şüpheleniyorsanız kesinlikle doktora götürün. Çevremde tanı almış insanlar bebeklerinin doğuştan farklı olduğunu hep söylerler.1 yaş 2 yaştan önce belli olmaz diyenler için söylüyorum . Tanı almak için sadece zaman kaybediliyor hepsi bu. Eğer bir şüpheniz var ise evde yapabilecekleriniz, tvyi asla açmamak onun çevresindeki uyaranları arttırmak zeka kartlarıyla çalışmak