Ezgim1 Zelisblt canım senin başka işin yok mu ? Neden insanlara sürekli laf yetiştirme çabasındasın , yorum yapma , veya evet öyle duymuş öyle istemiş olduğun için onu hissetmiş olabilirsin yaz geç yok yani eline ne geçti şimdi ?
Zelisblt Zelisblt Bu yazdığımı okumadınız herhlde, güzelce yazdım bilinçsiz bi şekilde sesini keşfettiği için ses çıkarıyor ve siz yanlış anlamış olabilrspnz 🤷♀️ daha ne yazabildim Zelisblt . Muhtemelen bebeğinde sesler çıkarıyor ve siz anne dediğini düşünüyorsuz ama öyle değildir öyle olsa dahi bilinçli yapmıyor 😶
Ezgim1 Zelisblt senle uğraşamam , gidip 2 aylık bebeğimin sadece anladığı şey uyumak olmasın diye ilgilenmem lazım kuzum kusura bakma .
Zelisblt Ezgim1 evet 2 aylık bebek bu saatte uyanık olup bilgili şeyler öğrenmesi gerk zaten, hayırlı geceler 🌼
Betim Ezgim1 size öyle gelmiştir 😎ağlarken de inne diye ağlıyordu 3 aylıkken çok net hatırlıyorum annemler demişti anne diyor diye 🤪yok artık dedim🤦🏻♀️9,5 aylık anne dedirtemiyorum baba diyip duruyor 😂😂
Zelisblt Ezgim1 bni ilgilendiriyor demedim ki 👀👀 neyse hanımefendiciğim minnoş yüreğim tartışmaya hiç gelemiyor :)). Kırdıysam affola size bebeğinize sağlıklı günler geceler dilerim boll aktiviteli günler dilerim. Hayırlı geceler tekrar 🌼
pmrsk Ezgim1 benzetmiş olabilirsiniz ama gelişimsel olarak böyle bişey mümkün değil bu aylarda sevincinizi anlıyorum :) ama çok erken… 7 8 9 aylarda bile özellikle söylemiyorlar… İlerde bol bol anne diyecek zaten. Dakika başı 😅😅😅😅
Snql Ezgim1 5 aylıkken bn mutfaktayken inneee deği bağırıodu 6buçuk aylık ennee demeye başladı ama çok nadir sölüyo