Elissa_S Tuba18 aynen banada komik geliyo öyle bakınca 😁 ama akrabam öyle diyince bugün aklıma takıldı üzüldüm
Tuba18 Elissa_S bende burda okudum biri bebeği uyurken falan bereylr uyutuyordu şaşı olmasın diye ondan sonra korktum kızım böyle mi kalacak diye internette normal yazıyordu zaten şuan o da geçti normal bakıyor artık kafanıza takmayın
Elissa_S Yahmir maşallah 😍 umarım bizdede düzelir aslında düşünmüyodum bu konuyu bugün öyle denince bende tekrar aklıma takıldı
Yahmir Elissa_S kimseye kulak asmayın sadece doktorunuzu dinleyin başkaları öyle bir konuşuyorlar ki bebekler hep hastalar hep bi sorunları var bir türlü gün yüzü görmediler o yüzden hiçç dinlemeyin 😁
Rabiames Elissa_S Canım benim bebeğimde de vardı.Doktora götürdük doktor zor doğumlarda genelde olur korkmanıza gerek.yok en geç 6.ayına kadar düzelir demişti.Çok şükür 3.ayında tamamen düzelmişti.Düzelir merak etme😘
Rabiames Elissa_S Geçer inşallah çoğu bebeklerde oluyor benim kız aşırıydı hiç düzelmez sandım çok şükür geçti gitti elhamdülillah
Gamzeburkan Elissa_S ilk aylarda daha belirgin oluyor hep var gibi zamanla ara ara gördük şasi sandık baya götürdük ama normalmis
Elissa_S Gamzeburkan aynen şimdi bundada öyle her zaman aynı şekilde durmuyo genelde düz bakıyo ama işte 3 kere düz bakıyosa bi kere şaşı bakıyo o şekilde
Elissa_S Yahmir aynen öyle bi dediki bian bildiğim şeyden şüphe ettim acaba dedim şaşımı kalıcak 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Denizmooom Elissa_S tabi şaşı bakıyor arada ben kendimde yenidoğan hemşiresiyim bariz sürekli şaşı bile olsa bebeklerde ilk 6 ay için pek ciddiye almıyor göz doktoru
Gamzeburkan Elissa_S bence korkma insallah hicbirsey yoktur biraz bekle bakalım. İcine sinmezse sonra götürürsün