Elissa_S normal, merak etmeyin. Hatta doktorumun dediğine göre 1 yaşa kadar normal sayılıyormuş. Yine de doktorumuz ilk 6 ay içinde genel göz kontrolü yaptırın demişti, 4 aylıkken göz doktoruna götürdüm, gözlerinde bir sorun çıkmadı şükürler olsun, 5,5 aylık falanken de kayma kendiliğinden düzeldi. Daha çok küçük, birkaç ay daha bekleyin endişelenmek için☺