Eymenduygy Ayemta 7 aylığız doktorumuz ek gıda listemize mercimek çorbası yazmıştı bende verdim hiç bi şey olmadı 🤷🏼♀️
Efemm Ayemta rica ederim canım 🌸 ama ben ek gıdaya başladıgım ilk alıştırmalardan sonra herseyi yedirdim vede suan 17 aylık hiç bişeyi secip ihtiraz etmez yengem kendi kızına da ogluna özene özene secece yedirdi şimdi yedikleri tek sey balık köfte pilav patates. Ömür mü gecer seçiçi oldukar
Durukusunannesii Eymenduygy valla dün doktora dedmki işte internette bu verilmez şu verilmez yazyyo ben ne vercem dedm doktorum dedki herseyi vereblrsn bal ve yumurta beyazı harici bütün meyveleri vereblrsn çilek kivi dedi ben dedm alerjik meyve deglmi dedm oda dedki kime göre neye göre alerjik muzda alerji yapablr elmada yapablr Vermeden bılemezsn dedi . Haklıda bu zamana kadar hep çeknerek bıseyler veriyodum smdi yaptgm yemeklern suyundan bölen tattırıyorum damak zevki alıssın ilerde sıkıntı cekersn ver herseyden dedi :)
Durukusunannesii Ayemta cnm ben mercimek corbasnı şöyle yaptım biraz havuç biraz kabak biraz patatesi birazı pirinç ve mercimek hasladm az bsey zeytnyagı koydum snra blendrden gecrdm salca kullanmyrm
Eymenduygy Ayemta patates, havuç, kabak, yeşil sebze, 1kaşık kırmızı mercimek, az suyla haşlayıp içine 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ilave ediliyor ☺️ Maksimum 100cc çıkabilirsin demiş listede 👍🏻
Eymenduygy Durukusunannesii bende kesinlikle pirinç ununu dayayacağıma adam akıllı beslensin istiyorum, tuz domates şeker falan vermiyorum kesinlikle, 9. Ayda çilek veriliyor genelde artık zaten, benim hiç ay bu şimdi verilmez şu söyle verilmezim olmadı. Kabak bize alerji yaptı mesela halbuki sindirmesi en kolay en çok lifli sebze 🤷🏼♀️ Denemeden bilemeyiz. Abartıya kaçmadan azar azar tadacaklar🥰
leynanin_pembemantosuu Ayemta verebilirsiniz 9 aylık bebeğime veriyorum ben yemediği birşey yok sadece kurussfülye kaldı onuds yakın zamanda vericem inşallah
Durukusunannesii Ayemta beğenir beğenir merak etme kabak koymayablrsn ben zengin olsun diye koydum hepsinden herseyi vereblrsn hiç ceknme sadece bal ve yumurta beyazı verlmiyo sütlü muhalllebi yap ver dedi
Durukusunannesii Eymenduygy tuz ve şeker bende vermıyorum ama doktorum domatesin suyundan ver dene alerji yapmıyosa tattır hep dedi şükür kıızımın hiçbseye alerjsi cıkmadı o konuda rahatım bide Gaz problemi yaşamadık biz oyüzden bu gaz yapar şu gaz yapr diye takmadm hıcw
1prens1prensesannesii Ayemta ben 8.ayondan beri veriyorum şuan 13 aylık.. Herhangi bir sıkıntı yaşamadık.. Hatta içtiği tek çorba
Tugcerylmzkerem Ayemta 6 ayindan bu yana surekli icitigi ve en sevdigi corba baharat olarak sadece nane cok az da kimyon atiyorum gaz problemi icin