Nesrincente birşey olmadıysa korkmayın 4. Ay aşısında bana akşma ateş olursa ılık suyla duş aldır dedi mesela 2. Ayda 3 gün demişti cuma oldu pazar günü yapmıştm o zaman hava soğuktu ztn terlemiyodu ama şimd çok terliyo saçıda çok uzun benim kızımın elinde kalmışım sürekli yıkanma ihtiyadı duyuyo illaki