Ben evde zıbınla gezdiriyorum sadece. Gerçi ben kışın da çok sakınmadım. Hasta da oldu üstelik ama fazla üstünde durmadım. Nasıl alışırsa öyle gidiyor bence.
aşıyı bizde 4 gün sonra yaptıracağız😬 Umarım 2. Ay aşısı gibi olmaz. Resmen ¾ gün çok huysuzdu.