anayim-ben-ana 22122020 bizde de farklı değil sanki ben babasıyım yavrumun. Sinirlerim tepeme çıkıyor bazen 😁 inşallah düzelecektir diye umuyorum 🥰
AsyaninAnnesiiii 22122020 eşim evde değil de sokakta çocuğu çok boğuyor 28 aylık kızım yürürken eli hep ensesinde neymiş düşermiş. Bırak çocuğun öz güvenini kırma tek başına yürüsün düşsün kalksın diyorum yok çocuk baba bırak diye bağırıyor oda ısrarla tutmaya çalışıyor. 🤷♀️
22122020 AsyaninAnnesiiii yürümeye başladğı zamanlarda bizdede kesin durum aynı olur . Şuan bile yanımızda yatmasınınistyo yatağına bırakıyorum niye aramızda yatrmıon dio 🤦🏻♀️
22122020 Nevanin_annesi 😅😅 bizimki birgün akşama kadar o uyuttu 3 kez son uykusunda artık kızıyodu uyusana artık kızıcam bak diodun😅
22122020 Cizrelili ayyyyy yalnız değlm diye sevinmelimi yoksa hepimzn aynı dertten şikayetçiyz dye üzülmelimym
Perilla 22122020 öyle herseye mudahale etmez ama mesela düşer kaldir bak düstü falan yapar kizarim sakın sende dokunma kalkabilcek durumda ve ona zarar gelmedi gelişimi acisindan mudahale ettirmem.Ayy üşücek vs de yapar ben cevabini veririm.ama yiyecek olsun önce bana sorar şunu vereyim mi ya da bunu yese bi zarari var mi diye dengeliyoruz
AsyaninAnnesiiii 22122020 bu babaları anlamak çok zor 🤦♀️çocukları çok boğuyorlar nedense bende üstüne titriyorum ama özgüveni kırılmasın diye musade de ediyorum. Öz güveni kırılırsa bu yaşlarda yerine geri gelmesi çok zaman alır.
Cheddar 22122020 bitiyor bitiyor benim rahatlığım ve sonucunda her şeyin olması gerektiği gibi olması düzene soktu onada. Yoksa ona kalsa ilk 6ay içme suyu ile çocuk yıkayacaktık🥴
bebeksibiriyim 22122020 aynı aynı bazen canımdan bezdiriyo sanırsın 3 tane çocuk büyütmüş sinirlerimi bozuyo baya tek kavgamız bu yüzden dedim analık dersi mi veriyosun bana 🤷🏼♀️
Aybersa 22122020 ya hadi Baba neyse de bu dışarıdaki çok bilmişler beni çıldırtıyor,çok örtme pişik olur diyor bana, dedim ki ben annesiyim bilirim,kırmak istemiyorum ama ,çabalıyorlar🤦