22122020 ah ah bacım aynı benim eşimi anlatmışsın. 8 aylık bebem var doğduğundan beri aynı. Artık gına geldi. Bebeden çok eşimin bu hali, tavrı yoruyor beni. Yok çok pütürlü yutamaz, yok hava esiyor hasta olur, yok şu verdin mi, yok öyle yapma, öyle tutma, öyle şurası ağrır bu liste uzar gider.. sanki ben bunları düşünmüyorum. Sanki yavrumuzu düşünen tek o. Anlıyorum tabiki babası ilgilenecek, sevecek, oynayacak ama annesi oymuş gibi davranması iyice sinir ediyor beni…