Cananaliasaf8 emerek uyumuyor o zaman muhtemelen alışkanlık yapmış eğer yapabilirseniz rüya öğünü yapın her uyandığında uyutup 23:00 23:30 da birinci 03:00 03:30 da da ikinci rüya öğünü yapın uyanmadan emzirin diğer uyandıklarında da acıktığı için uyanmadığını anlarsınız ama artık 2 ye ihtiyaç durmuyor benim bebeğim bu şekilde emziriyordum 11 de olanı bıraktım kendisi 00:30 da uyanıyor emziriyorum bir daha emmeye uyanmıyor büyüdükleri için ihtiyaç durmuyorlar