Cananaliasaf8 Kızlar bebeğim 8 ay 8 günlük gece hala 2 saate bir uyanıyor emmek istiyor doymuyormu yoksa alışkanlık haline mi getirdi anlamıyorum ne yapmam gerekiyor
askbali Cananaliasaf8 9 ay 25 günlük hala aynıyız resmen kırklıyken yaptığımıza devam ediyoruz çoğu gece böyle çok nadir 3 4 saat kesintisiz uyuyor 🙄
Tatlisannedilekk Cananaliasaf8 8ay 5günlüğüz bizde aynıyız sürekli uyanıyor bide diş çıkartıyor yarım saatte bir kalktığı bile oluyor😔
Nbg_26 Cananaliasaf8 8 ay 1 günlüğüz bizde böyleyiz ama 1-1,5 saatte bir kalkıyoruz. Bazen gece 1 de uyanıp sabaha kadar oturuyoruz. Ben de çok yoruldum ne yapacağımı bilmiyorum
Petitom Cananaliasaf8 canım benim bebeğim de 7 ay 28 günlük gece bir kere uyanır emer onun haricinde dişi çıkıyor 9 gibi uyuyor 11 gibi ağlıyor ama emzik veriyorum geri uyuyor bebeğin emerek uyuyorsa o yüzden çok sık uyanıyordur emin ol açlıktan değil
pilavustutavuk Kesinlikle alışkanlık haline gelmiş. Birde o ayda atak var. Ataktan dolayı uyku gerilemesi yasanir. Uykuya zor gecme, dalamama gibi problemler yaşanabilir. Ama o aya kadar guzel uykusu olup , bu aralar böyle olduysa duzelir bir iki haftaya
Cananaliasaf8 pilavustutavuk Çoğunlukla 2 saate bir uyanır emerdi doğudundan beri bazen 4 saat uyuyup emdiği de olurdu ama son aylarda sık kalkmaya başladı dişten dolayımı artık bilmiyorum
Cananaliasaf8 askbali Herkes gece mama ver diyip duruyor doymuyorsa diye ama şu anlık anne sütü ek gıda olarak gidiyoruz mama vermedim hiç ama versemmi sadece geceleri acaba
Cananaliasaf8 Tatlisannedilekk Aynen öyle bazen sürekli uyanıyor falan dişten dolayı diyorum onlara ama ne biliyim bi çıkartamadı yavrum dişini
Sumeyyebaglan Ah keşke 2 saat uyusa öpüp başıma koyucam valla. 8 ay 9 günlüğüz bizde😂 5. Aydan beri böyle tükendim🤦🏻♀️
askbali Cananaliasaf8 Ben denedim iki ay önce falan hani sütünle doymuyor gece uyanıyor dendi kalkıp yapıp içirdim bi güzel içip mızmızlanıp tekrar emzirmek zorunda kaldım ve iki saat sonra tekrar uyandı bi kaç gün yapıp bıraktım daha da zor çünkü anladığım alışkanlık yaptığı emmek için kalkıyor net 😣Yine tabii sizde deneyin belki sizin farklı olur 🙏
Tatlisannedilekk Cananaliasaf8 anca çıkar canım her bebek bir olmuyor, oğlumun 6dişi var şimdi azılar çıkıyor ama çok zor ya. Allah bizim ve bebişlerimizin yardımcısı olsun🙏🏻
Cananaliasaf8 Petitom Emziriyorum uyanık halde beşiğine yatırıyorum orda dönerek falan uyuyor kendi kendine buda bir emzirerek uyutmamıdır sizce
zeynnep Cananaliasaf8 11 aylık sabaha kadar sağ sol değişip emziriyorum bu yüzden besiginin yanına sünger koydum orada yatıyorum.geçecek inşallah ilk kizimda böyleydi.
Petitom Cananaliasaf8 emerek uyumuyor o zaman muhtemelen alışkanlık yapmış eğer yapabilirseniz rüya öğünü yapın her uyandığında uyutup 23:00 23:30 da birinci 03:00 03:30 da da ikinci rüya öğünü yapın uyanmadan emzirin diğer uyandıklarında da acıktığı için uyanmadığını anlarsınız ama artık 2 ye ihtiyaç durmuyor benim bebeğim bu şekilde emziriyordum 11 de olanı bıraktım kendisi 00:30 da uyanıyor emziriyorum bir daha emmeye uyanmıyor büyüdükleri için ihtiyaç durmuyorlar
askbali Cananaliasaf8 işte biz mama + meme gidiyoruz başından beri emziği de kendi bıraktı mamayı bile azalttı bi iki defa içiyor sadece emerek uyuyor 😣 iyice bağımlı oldu yani 🙄