meyaski yok canim karında genel sanki göbeğim çıkmış gbi bi şişlik bu . Dikis yerinde degil. Ben geçtim oraları krem kullandım. O sertlik gitti. Gecenlerde kanadı. Dr gittim dikis yerine bir guzel bastırdı bayağı sert şekilde içerde kanama bisey var mii diye . baktı bisey yok baticon sürdü . sonra geçti . bazen karnım iniyor bazen şişiyor onu merak ettim . acaba rahmimiz nasıl toparlandı mi hala geniş salas Bi sekilde mi duruyor merak ediyorum. Azcık bi inip çıkma bu.