Hanımlar sezaryen oldum 5 Mayıs’ta. Hala duruyor izler. Sag tarafta bir şey kalmamış ama sol tarafta izler var.Bir de giydiğim iç çamaşırının sol tarafina sarimtrak bir şeyler bulaşıyor sürekli. Elimle dokunup bakıyorum dikislere bir şey yok.
Bir de affedersiniz o dikişlerin üzerinde kıllar çıkıyor. Onları almak zararlı olur mu? Bazıları da kıl batması gibi ucu çıkmamış. Kalmış öyle. Yaşayan var mı acaba boyle şeyler.