Busragokceberra Bebeğim iki gündür ateş,ishal,burun akıntısı, öksürük,hapsuruk var.Bebek de Corona belirtileri nasıl biz 6 aylıgız.Bir de nasıl geçer önerilerinize ihtiyacım var.
ecemine Busragokceberra benim yavrum 8 günlükken kaptı tek belirti uykudan uyunmaması ve gece uykusunda inlemesi oldu. Çok geçmiş olsun
Asel20 Busragokceberra benim kizimda eşimden kapti 2 gece ates içinde yandi yavrum her bebekte farkli sanırım belirtisi rabbim şifa versin inşallah korktugunuz olmasin ♥️🤲🍀
makinistanne Busragokceberra Busragokceberra bizimde 2yas aşısı sonrası sıkıntı yaşadık (aşı ile alakali mi bilmiyorum ama) düşürülemeyen ateşten 4 gündür hastanedeyiz ve gelen tüm çocuklarda belirttiğiniz belirtiler var.sqlgin varmış ama yinede bir.dr danisin
iki_tospik_annesiii Busragokceberra çok geçmiş olsun kuzum inşallah kovid değildir yaa salgın war bu aralar belki ondan olabilir mi
Busragokceberra makinistanne Doktora sadece yazdım getirsen bile sadece calpol ver diyebilirim kücuk çünkü dedi
Asel20 Busragokceberra vermedik esim poztif cikar cikmaz odalari ayırdım 7.günü kizimda belirtisi ates oldu bide çok huzursuzdu neyseki calpol verdim 2.gece azda olsa toparlandı
makinistanne Busragokceberra anladım canım geçmiş olsun bizimde düşmeyen ateş vardı bize de covid testi yapıldı şükür bişey çıkmadı ama her gelen çocukta söylediğiniz belirtiler var salgın var sanırım. İnşallah miniginiz bir an önce iyileşir
limonlukarpuzzz Busragokceberra canim devam ederse mutlaka doktor gormeli bazi durumlarda antibiyotik başlayabiliyorlar corona dahi olsa kuzenimin kizi oldu ateş ishal kusma oksuruk hirilti antibiyotio baslamisti doktor takipte kal 🙏 rabbim korkuttugun yere ugratmasin insallah çok geçmis olsun 🙏
Busragokceberra iki_tospik_annesiii Aslında aradım canım gidecektim dediki sadece buraya gelsende calpol ver diyebilirim bebeğin çok küçük dedi
askbali Busragokceberra Bende kafayı yemek üzereyim bu soruyla9.5 aylık geçen hafta pazar günü burun akıntısı hafif öksürük vardı doktora gittik viral enfeksiyon dedi ilaç verdi antibiyotik de var içinde kullanıyoruz daha iyi ama öksürük hala var gibi burnu akıyor üstelik bizde hasta olduk ondan sonra nedir bu bende de sadece burun akıntısı var 😭
Busragokceberra askbali Ben de bilmiyorum canım biz de şimdi burun akıntısı bitti öksürük var hemşire teyzem geniz akıntısı olduğu için öksürüyor dedi yatarken yan yatır geriye doğru akmasın dışarı aksın dedi.Sende öyle dene bi
3children1mom Busragokceberra Inşallah öyle değildir canım 🥺 Kıyamam yaa, kuzum ılık limonlu su içir. Doktora gittin mi?
Busragokceberra 3children1mom Aradım canım küçük olduğu için birşey yapmazlarmis calpol ver takip et ateşi çok yükselirse getir dedi