Senemmm11 yenmiyor şeker hamuru olan kısımları çok kotü komple kaplamasınlar atılmak zorunda kalıyor benim nişan pastamı kimse yiyememişti 😂 içi kek ve kreme oluyor yani kendiniz yapsanız daha leziz oluyor ama siz bilirsiniz kendi aramızda olcak önemi yok fotoraflar hatıra kalcaksa kafanız karışmasın .