Ben pastaneden verdim siparişi ama pastamburada diye bi yerden geldi pasta. Ben şeker hamurlu pasta sevmediğim için normal yaptırdım krem şantili yani 10 kişilik 180liraydı. 1 sayısıyla içinde fıstık, çilek, pastacı kreması ve normal krem şanti vardı baya bol malzemeliydi,çok lezzetli tazecikti ve örnek bi resim göstermiştim daha güzelini yapmışlardı. İyi ki tercih etmişim yani😌