K-othrine diye bir ilac var onu alin sulandirip bebegin elinin degmeyecegi sizin de sik kullanmadiginiz yerlere sikin dolap arkasi camasir makinesi arkasi gibi bu arada eliniz eldivenli olsun bu ilac gorunurde olmasin ama. Ustune de maxforce bayerin sır8nga var ondan birkac metre aralikla birer damla birakin sulandirila ilacin kalanini gidere dokun bana dua edersiniz k othrine zararli degil ama yine de bebis solumasin varsa birakabileceginiz biri birakin sonra duş alirsiniz bebisi alir evin camlarini acar birkac saat cikarsiniz bocek falan kalmaz