Ela85 benden onceki kiraci cok pisti ocagini, havalandirmasini birakti mesela evde ama kullanmadik biz babam söktü gunlerce babam ellerinden yemek yiyemedi tiksintiden. Mutfak dolabi yag icindeydi babamin meslegi boyaci ömrümde 1 kere boyle.pis ev gordum 20 senedir gordugum 2 inci pis ev 20 senedir görmemiştim dedi. Bir sürü örümcek yumurtası bulmus babam o derece kotu haldeydi ev. Heryer yag icinde igrencdi. Herseyi soktuk attik ortaya çıktılar tabi boyle olunca cidden cok zor bi durum insan iğreniyor. Temizlik imandan gelir diye bosuna dememisler valla onu anladim. Insanin kabusu oluyor ya cok kotu bi durum. Kurtulmaniza sevindim umarim banada ilaclama en yakin zamanda gelir bende kurtulurum olmadi artik bizde buradan gideriz gibi gözüküyor