Zeytinimbenim bizim gittiğimiz perinatoloji uzmanı Emre Erdoğdu dün hikayesinde paylaştı. Sırası gelen gebe ve emziren anneler gönül rahatlığıyla aşınızı olun diye. Bir de biontech candır yazmış. Kararınızı etkilemek için yazmıyorum asla yanlış anlaşılmasın. Aşı konusunda asla anne babama bile yorum yapmadım ol-olma diye. Çok hassas bir konu olduğunu düşünüyorum. Kendim de düşünüyorum sıra gelince ne yapacağım diye. Zor bir karar. Şimdiden geçmiş olsun.