Zeytinimbenim Emziren anne olarak bir saat önce de ben oldum. Ben de çekimserdim açıkçası. Hızlı çalışılan aşılar bunlar. Doldurttukları formda “Gebeler ve emziren anneler için yeterli veri yoktur.” ifadesi de canımı sıkmadı değil ;( Ama maalesef başka çare yok… Yan etkilerini sordum ateş, aşı yapılan kolda ağrı, uyku, halsizlik dedi. Eğer nefes darlığı, ciltte döküntü, el ve ayaklarda şişlik olursa 112’ye başvurmamız gerektiğini söyledi. Aşı olduktan sonra 15 dk beklettiler hastanede. Şifa olsun inşallah. 🙏🏻