bulut_07 her bebekte farklı etki yapabilir tabiki ama kızımın ateşi 38 e kadar çıktı (4 saatte bir calpol vermeme rağmen. Eklem yerlerine nemli mendil koyarak düşürdük.) Bir de 2 aşısı var ama hangisiydi hatırlamıyorum bacağına ağrı yaptı gece pış pışlarken yanlışlıkla elim değdi çığlık çığlığa ağladı. Sabaha karşı da emzirirken karanlıkta farketmedim yine elim değdi yine ağlamaya başladı. Bacağını ertesi gün öğlene kadar neredeyse hiç oynatmadı. Bu arada iğneyi yapan da kendi doktoruydu. Doktorunun dediği ateş, huysuzluk ya da ağrı 2 gün sürer. Eğer 2 günü geçerse beni ararsın demişti. Çok şükür bizim 1.5 gün sürdü sonra hepsi geçti. 5. Ve 13. Ayında sanırım tekrar yapılacak umarım onları hafif atlatır 🙏🏽🙏🏽 Sağlık ocağı önemsiz olmasından dolayı yaptırmıyor değil bu arada. Sağlık ocağındaki doktoru ve hemşiresi de imkanınız varsa yaptırın demişti.