aliismom Allahımmm razı olsun yaaa
evet çok uyuyor 15 dakika uyanık kalıyor tekrar uyuyor. Uyku sırasında inliyor ve birden bağırıp susuyor. Dışkısı artık yeşil, antibiyotikten kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Doktor çok uzağımızda, ulaşabilecek iletişim numarası yok. İstanbul’a döneceğim inşallah 😞 muz denedim sevdiği halde yemedi, yemiyor kusuyor gibi yapıyor. Olayın İçin haber bekliyorum sizden