Merhaba sevgili arkadaşlar 😔 kaç gündür ağlıyorum kaç gündür moralim bozuk, çok üzgünüm, çok mutsuzum. Canımın içi bebeğim 4 gündür perişan halde… 2 gündür aç ve ağzına 8 saat arayla evet yanlış duymadınız 8 saat arayla yalnızca süt içiyor 🥺 13 aylık bebeğim. Hiç bir şey yediremiyorum içirmiyorum. Bugün 8 saat aç kaldı. Ve ben geçen her saat ardından ağlıyorum içim içimi yedirip parçalıyorum. Sönmeye zayıflamaya hatta kemikleri belirginleşmeye başladı resmen. Eşim abartıyorsun diyor ama işin abartısı yok. Köye geldik havasından mıdır suyundan mıdır bilmiyorum (suyunun çok kireçli olduğu söyleniyor. Ben bilemeden cahilliğime geldi, su içirdim, yemeklerini o sudan yaptım. Arıtma deyip güvendim ne bileyim ondan da etkileneceğini.) dufan şüpheleniyoruz. Ateşler içinde yandı 4 gündür. Yüzünde benek benek çil çil şeyler çıktı. Durup durup bağırıyor ağlıyor. Kanında mikrop çıktı, enfeksiyon çıktı. Be yapıcam ben ne zaman geçecek bu çok üzülüyorum yemek yemiyor diye.. 😭
Aç aç uyuyor inliyor. Kafayı yemek üzereyim. Hava değişikliğinden bebekte ateş, ne bileyim sürekli uyku hali olur mu? Antibiyotik verdiler iki gündür kullanıyorum ishal gibi bir şey yaptı. Karnı gürül gürül ötüyor sanırım sancı giriyor, canı tanıyor belli.. Antibiyotik ishal yapar mı?
off offf