ZBosma bunu ilk defa duydum aaa deniyim bizde 6-7 de uyanıyoruz 8-9 gibi yatıyoruz akşamları ama 11-12 2-3 ve sonra her saat başı kalkıyoruz sabah kadar 6,5 aylığız sözde 😢 artık uzun uyumak istiyorum ek gıda döneminde emziren anneler gece yatarken ne verdiniz ya da bir şey verdiniz mi uzun uyusun diye