Gündüz iki kere, 1′er saati geçmeyen uykusu var. Ek gıdaya kabak tadımiyla başladık. Avokado, yumurta sarısı, lor peyniri şeklinde devam ettik. Kabızlık sorunumuz aylardır var. Hala bir çözüm bulamadık. Yalnız Dr lif içeren şurup verdi onun biraz faydasını gördüm. 1-2 haftadır geceleri ağlayarak uyanıyor. Her mzimizlanmasinda hemen kucağa alıyorum. Bir süre kucağımda tutuyorum. sakinleşiyor. Onun dışında kanguruya koyup evin içinde dolaştiriyorum, uykuya daha kolay geçmesini sağlıyor. Meme verince hemen uyuyor. Tavsiye ederim.