MiracAlpinveUmutunAnnesi bir yerde okumuştum. Küçük kıza babası kızım koşma düşebilirsin dedikten bir süre sonra kız düşüyor.
Babası: sana söylemiştim düşersin deyince,
Kızı: bana düşebilirsin dediğin için düştüm baba diye cevap veriyor.
Yani aslında kullandığımız dil çok önemli. Yapma, etme vs derken onlar kelimenin kökünü anlıyor yap, et gibi…
Ben bebeğime dokunursan kırılır, elin yanar, yaralanırsın vs diye öğretmeye çalışıyorum. Koşma vs demiyorum misal, yavaş yürü vs