MiracAlpinveUmutunAnnesi 2buçuk yaşındayız biz de aynen böyleyiz. Ben şöyle yapıyorum. Sizin örneğinizden yola çıkayım mesela. Reyonda çikolata almak istedi dimi hayır onu almıcaz hayır onu bırak gibi şeyler asla söylemem çünkü tam tersi için ağlıcak biliyorum. Eğilip onunla göz temasa gelip elindekiyle alakalı tek bir kelime etmeden diyorum Ki; bak şimdi napalım biliyor musun o da soruyor ne yapalım diye, hani sen bugün çikolata yedin yA bi tane ama sen bugün hiç dondurma yemedin dondurma yemek ister misin? Hemen ilgisi çikolatan uzaklaşıp dondurmaya yönelir. Tamam o zaman hadi elindekini yerine bırak gidip bakalım dondurmalar neredeymiş? Bana bulmama yardım eder misin ben göremedim? Krizsiz ağlamasız bırakır onu. Genelde yapmasını istemediğim şeylerde onu ağlama krizlerine sokmadan, hayır olmaz hayır yapma ona dokunma sakın elleme gibi gibi olumsuz kelimeler kullanmadan onun söylediğinden apayrı bir konu açıp ilgisini benim istediğim konuya yöneltmeye çalışıyorum. İşe de yarıyor bir süredir ağlama krizleri olmuyor.