pundit benim bebeğimde çok ağladı. Hatta ben doktoruna direkt dedim. İzlediğim videolarda (doktorun yaptığı sünnetlerde) hiç ağlamadılar bu niye ağlıyo diue 😢 normal dedi. Üç gün boyuncada sizn anlattığınz gibi ağladı yavrum. 11 aylıktı benimki. Ben büyük olduğu için mi ağladı acaba die düşünmüştüm demej ki ondn değilmiş