Slmnese Yaaa aslında biliyorum haklısınız ama öyle üzülüyorum ki ağladım mı nefesi kesilecek gibi ağlıyor benim ki dünyam kararıyor. 2,5 aylık ben de dedim adaba yürürken mi yapsam. Şimdi çok üzülüyorum küçük şuan asla cesaret edemem huzuru bozulacak sanki biliyorum saçma bu dediğim ama ne yapayım 😥