Mervefe07 Sabriyee bende Manavgat’ta oturuyorum ama tayinimiz hakkarideydi eşim orada ben buradayım ben sevemedim pek Hakkari’yi yapacak hiçbir şey yok küçük bi yer ben insanlarınıda pek sevemedim hastahane desen doğru düzgün pek doktor da yok :(
Sabriyee Mervefe07 aynen bakalım inşallah güzel arkadaslıklar olur buralarda pek öyle olmuyor cünkü oluyorsada 1 tane oluyor tam oluyor