Sabriyee aaaa yok yok hayır sakın videolara göre hareket etme sakın bende aynı senin gibiydim psikolojim çok bozuktu bizim yolumuzu kesecekler bizi şöyle böyle yapacaklar diye gelene kadar ben varya 3.5 atiyordum ama gelince inanki bazen batı bile aklına gelmiyor eskisi gibi teror yok hatta hiç yok tek tük var için çok rahat olsun burasi batidan daha güvenli sadece sosyal hayatin yok