AlpveHan iki_prens_annesi_ çok geçmiş olsun ben büyük oğlumda neler yaşadım o ateşten çok sık boğaz enfeksiyonu oluyorduk halen de senede 1 mutlaka oluruz o yüzden oynak bir ateş varsa ve direniyorsa hemen önleminizi alın
iki_prens_annesi_ AlpveHan ay oylemi ya sizede cok gecmis olsun fitilden sonra cikmadi atesi çok şükür takipteyim ilk defa basima geldigi icin baya bi acemiymisim cok telas yaptim tecrubesizlik kotu biseumis