Kızlar oglum 14 aylik bu zamana kadar ne aşıda ne diş te ne baska biseyde hic hastalanmadi ateslenmedi dun bi halsizlik sezdim disardaydim hava carpti galiba dedim atesini olctum 37 buçuktu bi baktim 8inci dişini patlatmış ama dusa da soktum calpol de verdi 1 2 saat geciyo ayni dunden veri zibinla ve ustunu ortmuyorum bugun de saglik ocagindaki doktora gosterdik parol ve antibiyotik yazdi dis atesi sanirim ama gecmezse antibiyotik ver enfeksiyon olabilir dedi vermedim sadece parol verdim sorum şu bu dis atesi bu kadar uzun surer mi patlatmış bi tane ama baskada var demekki gecmezse yarın kendi doktoruna goturucen