ikizbabymom 2205yasemin Allah gönlüne göre versin o zaman ben çok rezil oldum bu konuda inş senin olur da yardım ederler
2205yasemin ikizbabymom Merhaba! Geçen de kimyasal gebelik yaşadım diye konuşmuştuk şimdi hamileyim yine 🥰
ikizbabymom 2205yasemin hatırladım.yaaaa çok sevindim🥰🥰 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin0.Düşükten sonra çabuk halime kalırsın derler.Demek ki eskilerin haklı olduğu şeyler de var