bensukus19 2205yasemin dört kez yasadim normal adet dönemi kadar sürdü ve o gün adet olmuş sayiliyorsun
ikizbabymom 2205yasemin tabi ki olur neden olmasın bu da bi çeşit düşük sağlıklı olmadığı için müdahale edilmeden kendiliğinden düşüyo sadece
2205yasemin ikizbabymom Merhaba! Geçen de kimyasal gebelik yaşadım diye konuşmuştuk şimdi hamileyim yine 🥰
ikizbabymom 2205yasemin eğer yardım edecek biri olursa iste kulağa da göze de çok hoş görünüyo güzel ama çok zor canım hastalıkları bile aynı anda oluyo
2205yasemin ikizbabymom demi düşündüğün zaman zor tabi ama olmuş olsa illa ki biri olur yanımda hayırlısı olsun ilk önce tabi
ikizbabymom 2205yasemin Allah gönlüne göre versin o zaman ben çok rezil oldum bu konuda inş senin olur da yardım ederler