Endoplazmikbirkulum ilk gün zordu canım, kucağıma aldım sakinleştirmeye çalıştım, emzik verdim, meme uyumaya gitti dedim sürekli. 2 saat falan uyuyamadi. En sonunda dayanamadı uyudu. Ama çığlık çığlığa ağlamadı şükür. Kucağıma alıp dikkatini dağıtmaya çalıştım, sakinlesince yanına uzanıp pis pis yaptım. Biraz ağladı tabi ama öyle susturamayacagim kadar değil.