Bebeğim 14 ayylık. Yemesi iyi ek gıda alıyor ve emiyor. Artık memeyi bıraktırmak istiyorum çünkü çok zor olmaya başladı. Emerek uyuyor geceleri aç olmasa bile uykusu bölününce ağlıyor meme verince hemen uyuyor. Aslında gece çok uyanmıyor ama uykuya dalmayı bilmiyor sadece emerek uyuyor. Gün içinde 2-3 kere, bazen az bazen çok değişiyor emmesi. Benim sorunum uyku işi. Memede uyuyor yatağına bıraktığım an tam dalamadıysa yada koyulduğunu anlarsa başlıyor ağlamaya, pış pış yapıyorum yok sallayayım diyorum daha beter çığlık çığlığa. İçine su koyup Biberon veriyorum emince gelenden hiç su içmemiş gibi lıkır lıkır içip gözlerini açıyor sonra uykusu da açılıyor. Şimdi yine aynısı oldu emerken uyudu yatağına bıraktım ağladı sallıyorum çığlık çığlığa uykusu açıldı. Atak döneminde mi diş mi geliyo anlamadım ama dönem dönem böyle. Artık çok yoruldum. Bıraktırmaya karar verdim ne yapmalıyım tecrübeli anneler yardımınızı bekliyorum. En azından gece emmesini bıraktırmak ve emerek uyumasını unutturmak🙄