KaanAnnes Geçmiş olsun bizde 8 aylıkken yaptırdık ilk gün gerçekten çok zor oluyor her bebeğin yapısı farklı ben bezin ön kısmına vazelin bolca sürüyordum ve her iki saatte bir değiştiriyordum her değiştirmemde de batikon damlattım. Ayrıca son zamanlarda çok hareketli olduğu için bardak koydum ama bardağı tavsiye etmiyorum çünkü pişik yaptı. Tekrardan çok geçmiş olsun.