KaanAnnes bızde uyusukluk gecınce ve her çişte cok aglıyorduk. Keske suan yaptırmasaydık dıye dusundum o agladıkca ılk ıkı gece sabahı sabah ettık bırde dıs agrısı vardı yavrumun sonra ılk on gun her bez actıgımda oyalayarak kremını soreyını surduk bezı kapatırken yıne aglamalar derken suan ıkı haftayı gectık ve hıc bırseyımız kalmadı🥰 ıyı kı yaptırdık bıttı dıyceksınız sızde 🥰💐