Nevanin_annesi gg00 zaten küçücük gün aşırı yıkıyorum sadece 10 gündür saçına hic sabun ve şampuan kullanmadik
Begooo gg00 hayır o fırça oluyor diğer dişli taraktan bahsediyor veya özel konak tarakları var o da olabilir.
merve0128 gg00 biz üzerinde arı olanı kullanıyoruz fotoğraf atmayı bilsem gönderirdim ama bilmiyorum malesef bizimki sadece kuru ciltler için olanbide atoderm olanlar var daha kuru egzemaya dönenler için olan o değil
Imren3232 gg00 zytinyagi sürdüm 15 20 dk kadar bekledim yumusayinca taradım daha sonra bebek sabunuyla yıkadım en son 1 kez de sampuanladim 2 hafta içinde geçti ama bizde mustela konak yapti