Berra60 gg00 bn oyle biliyorim canm sampuwnda yine de musteladan sasma biraz pahali ama cok gidiyor. Yada icerigne bakip arastrdgn bi marka
gg00 Selin_C anladımm ben banyo yaptırır yaptırmaz uyutmaya çalıştığım için hiç taramak aklıma gelmiyor ya hahaha 😁😁
Selin_C gg00 😁😁 olsun uyurken de hafif hafif tarayabilirsiniz bence başını okşar gibi hisseder konakları çok zorlamadan nazikçe tarayın her banyo sonrası yumuşadıkça dökülecektir 🌸
Yasemin38 gg00 banyo yaptırmadan 1 saat önce falan bebek yağı sür kafasına sonra ince tarakla tara canım geçiyor.
gg00 Selin_C bazen öyle an oluyo ki sanki bana kepek gibi geliyor bıngıldağı olmasa yatırıp çıkarıcam tek tek 😂
barbiee gg00 şimdi ben kremi sürdüm akşama kadar bekleticem akşam yikicam isterseniz resim atabilirim size banyodan sonra yumuşayınca da tarayacam
merve0128 gg00 mustela kullanıyorum bebeğimin cildi çok kuruydu hem şampuanını hem kremini kullanıyoruz çok şükür düzeldi bir sıkıntı kalmadı
Buse60 gg00 canım ben Dalin kullanıyorm Konak için zeytinyağı kullan geçiyor konak olan yere pamukla sür 1 saat kadar bekle tara yumusamis olucak tara kalkar onlar yıkayınca da gider bir iki kere tekrarla duştan önce mutlaka
Begooo gg00 hayır o fırça oluyor diğer dişli taraktan bahsediyor veya özel konak tarakları var o da olabilir.
barbiee gg00 https://resimyukle.io/r/xfY4Oo3dtV küçük olan krem 8 saat beklicek sürdükten sonra digeride köpük şampuan onunla da yikancak…. yüz balmı var bide krem cookk memnunum bebegimin yüzünde egzama vardı yumuşacık oldu iyileşti buda yüz kremi https://resimyukle.io/r/TIIumle9Kc