Ben de yalnızım 😔 bir aylık bebişim. Kızım da 16 aylık. Gündüz zaten uyuma gibi bir şansım yok bütün günüm koşturma. İki dakika oturamıyorum. Akşam kızımı uyutuyorum. Her gün diyorum ay bugün erken uyuyayım bebiş uyumuyor. Sabah yine erken kalk hep aynı döngü bir aydır😑 bugünlere de şükür tabi. Ama gerçekten çok zorlanıyorum. Duş almak çok lüks benim için. Girebildiyse de duşa arkamdan atlı kovalar gibi duş alıp beş dakikada çıkıyorum mecburen. Kendime ayırdığım vakit hiç yok.