PrensinAnnesi2021 bende tek bakıyorum.evde iki çocuğum daha var.büyükler ve bana faydaları yok diyince kimse inanmıyor.(kız 13,oğlan 12 yaşında)aynı senin bebeğin gibi gündüz uykukarı çok kısaydı.sabah 8 de kalkıp,günde 5 kez yatardı ama hepsinin toplamı 1,5 saat.yani her uykusu 20 dk falandı inan ki.gece uykusu nasıl peki.benim oğlumun gece uykusu iyiydi.bende işleri,güçleri gece yapardım.gündüz uyumasından gece uyumasını yeğliyordum.çünkü hiç bi dinlenme gece gibi olmuyor. bi anne için en kötüsü de uyku.gece ve gündüz uykusu asla bir değil.gece iyi uyunca gündüz ne kadar yorulsanda tolore edebiliyor insan.ama gece de uyuyamaz ve dinlenemezsen o çok kötü.ilk çocuğumda öyleydim çünkü.