Kubra_2019 Belediyeyi arayıp bildirin durumu hem park kırık,hemde kumun içerisinde camlar olduğunu çocuğunuzu kestiğini söyleyin. Değişmesini kumsuz oark olmasını dile getirin. Hala kumlu park var mı ya? Kedi köpekler tuvaletini yapıyor diye yenilendiler diye biliyordum ama.. Çok geçmiş olsun. Yani kırık parka gitmemek gerekirdi. Hangi akla hizmet cam kırmışlarsa çocuk parkında onu da anlamıyorum. Çok geçmiş olsun. Çocuklar tabiki parka gidecek,bu sizin suçunuz değil. Bu hep söylediğim gibi, temizlenmeyen, dikkat edilmeyen park ve çevre çalışanlarının suçu