Kubra_2019 canim cok gecmis olsun, bir kaza yuzunden parktan vazgecme tabi ama kaydirak tarafi bana kucuk cocuklar icin tehlikeli geliyo hep hele kirik cikik varsa hep sikinti. Salincakta sallarsin etrafta yurur az daha akli erince cikar. Bi de cok yuksek kaydiraklar koyuyolar parklara vizir vizir kayiyo kucuk cocuklar ben korkuyorum izlerken kisa kaydiraklar tamam da dolambaclilar falan yaslarina gore buyuk bence