Deletedmom_56 biz 2 aydan fazladır kullanıyoruz bebek arabasını hiç sevmeyen kızım ondan hiç inmek istemiyor, oldukça rahat ve güvenli hem kilit hemde önünde şerit şeklinde kilidi var canım eminim sevecektir zamanı da gelmiş alabilirsiniz gönül rahatlığıyla tavsiye ederim