Merhaba kızlar,
Kızım 9 aylık. Siz de bilirsiniz ki doktorlar sık sık dışarı çıkarılmasını öneriyorlar bebeklerin. Şöyle bi durum var. Kızımın bebek arabasını evin içinde kullanıyoruz. Dışru çıktıgımız zaman ise gelince balkonda dezenfekte ettikten sonra bir iki gün bekletip içeri öyle alıyoruz. Böyle olunca hem dışarıya her gün çıkaramıyorum hem de dönüşte çok zorluk çekiyorum. Araba ağır içeri al temizle derken… Soruö sizler bunu nasıl yapıyorsunuz? Yada içeri sokmadıgınız bir bebek arabası mı edindiniz? Yada eve bebek arabasını hiç mi sokmuyorsunuz?😊 Onu da düşündüm ama evin içinde bebek arabası bana çok kolaylık oluyor. Uyuturken, wc gideceğim zaman, bazen yemek yaparken…