daisybebek Zeynada ya bak bunu dedim içim rahatladı göğsüm dolu lansinoh 2 dk çekiyo geliyor sonra duruyor kapat aç düzelt derken 30 dk yı geçiyor yarım biberon çıkana kadar ama dolu göğsüm belli çekmiyor. Kiralasam biberon dolar eminim. İnternetten mi kiraladın nasıl yol izledin?
Zeynada daisybebek valla benm lansinohta ilk doğum yaptığımda 60cıkartıyordu.bu makineyi kiraladım 150cc cıkarttı.smdi zamanla azaldı tabi .sümer aş kiralamadan kiraladım.İstanbul da şubesi var oradan teslim aldım.sizin lansinohla yarım biberon çıkıyorsa bu makineyle daha iyi sonuç alırısınz.numarası var Bilgi almak isterseniz vereyim.bana da ikiz bebekleri olan bi arkadasım önermişti.
daisybebek Naz_7 Ameda yı ameda.com.tr den sordum aylık 300 tl, pompa başlığı 100 tl, 70 tl kargo ve 500 euro teminat ( bozarsam diye) bana fazla geldi 😣
Naz_7 daisybebek o kadar kötü Bi durumdaydım ki ya mdmemi kaybedecektim yada bu cihazı deneyecektim ne deseler kabul ederdim o an